Athabaska.org

Skaut Čakovice a Letňany

Font Size

Cpanel

Tábor 2019

Tábor 2019 – Krušné Hory

Tento rok pojedeme na naše tradiční tábořiště v Krušných horách. Táboříme mezi obcemi Abertamy a Potůčky. V okolí není téměř ani živáčka a je zde krásná neporušená příroda. Počasí tu sice bývá drsnější a deštivější, ale Krušné hory umějí ukázat i svou přívětivou tvář.

Tábor stavíme na zelené louce, dívčí (koedukovaný) a chlapecký oddíl mají tábor oddělený, ale kuchyň, jídelní stan, tee-pee, hřiště atd. využíváme společně. Pitnou vodu dovážíme z obecního zdroje. Pro případ zimy nebo deště stavíme tee-pee, kde je možné rozdělat oheň. Veškerý materiál na tábor přepravujeme nákladním autem. Spíme ve velkých vojenských stanech, součástí tábora je i sprcha s teplou vodou, kde se všichni pravidelně myjí.

 

Termíny tábora:

  • 30.6. - 14.7. – vlčata a světlušky (mladší děti)
  • 30.6. - 19.7. – Skauti a skautky

 

Nakládání a kufry
Ve středu 26.6. budeme vybírat kufry a další zavazadla v klubovně v Letňanech. Dovézt je můžete kdykoliv v rozmezí mezi 16:00 a 17:30. Všechna zavazadla by měla být viditelně podepsaná a zabalená tak, aby nikde nic nečouhalo a neodpadávalo (např. nechceme připnuté sandále či spacák z venku na krosnu). Při nakládání bychom mohli my, nebo zavazadla, přijít k úrazu.
Pokud máte ještě něco, co byste chtěli poslat dětem nebo vedoucím na tábor (reklamní předměty jako odměny, kompoty/marmelády na svačinu nebo upečenou buchtu pro stavěče tábora), můžete to také donést.
Také uvítáme pomoc silných rodičů při nakládání věcí - od 16 hodin nakládáme materiál ve skladu v Čakovicích (v ulici Petříkova).
 
 
Odjezd dětí
Odjezd v neděli 30.6. bude rozdělen na 2 části, z důvodu kapacity autobusu. V první skupině, která odjíždí autobusem v 9:30 z ÚAN Florenc, jsou děti z družiny Kachniček a Ptakopysků (kromě některých sourozenců) a navíc zde pojedou sourozenci Kótkovi. Sraz je v 8:45 hodin u venkovních automatů, po průchodu halou s tabulí vpravo (viz mapka na webu). Kontaktní osobou je Barbora Potančoková - Švédka (733 297 086) a s dětmi pojede Krokouš a Igli.
Druhá skupina má sraz na stejném místě v 9:45. Týká se to družiny Zelených a Modrých Háďat, Liščat, Mravenců a Bobrů. V této skupině jedou také oba sourozenci Tvrdoňovi, Řeháčkovi, Lanovi. Kontaktní osobou je opět Švédka, která pak pojede s dětmi. S oběma skupinami pojedou
Seznam dětí (kdo kdy konkrétně jede) bude k nahlédnutí při vybírání kufrů.
Při odjezdu, prosím, odevzdejte Švédce (Barboře Potančokové) vyplněnou bezinfekčnost (i v případě, že už jste ji odevzdali dříve, protože dříve odevzdaná bezinfekčnost je neplatná), léky, které děti pravidelně užívají (včetně čitelného návodu, kdy a jakým způsobem) a sdělte případné důležité informace, které se neobjevily v přihlášce.
Děti jedou v krojích a mají mít s sebou svačinu a pití na cestu a pevnou pláštěnku, vše v batůžku.
 

 

 

Shrnutí k táboru a balení zavazadel:
  • vše ideálně do staršího kufru (ne plátěné tašky) a objemnější věci do podepsaného pytle/krosny
  • vše podepsané či jinak označené (ať nemusíme na konci tábora řešit, čí je ten ručník ve ztrátách a nálezech)
  • dostatek teplého oblečení (v Krušných horách bývá často chladno)
  • pláštěnku pevnou a neděravou (rozhodně ne jednorázovou igelitovou)
  • pytel na špinavé prádlo ideálně prodyšný (např z velkého povlaku na polštář) ne igelitovou tašku
  • nedoporučujeme příliš velké množství sladkostí a jiných pochutin - ne více než 500g, tj. cca 4-5 balíčků (děti s nimi pak někdy obchodují a nevytváří to dobré přátelské vztahy) a rozhodně ne plechovky se sladkými nápoji (max. například půllitrovou lahvičku, ve které si pak dále mohou děti nosit pití na výlety)
  • nedoporučujeme na tábor brát elektroniku
  • před odjezdem, prosím, překontrolujte, zda děti nemají vši
  • malým dětem doporučujeme nadepsat adresu obálek na dopisy či pohledů
  • velké kapesné děti neupotřebí, ale bude možnost koupit si táborový korespondenční lístek nebo známku na dopis
  • skauti a skautky jedoucí na delší termín tábora určitě upotřebí krosnu

 

Odjezd z tábora

Rodiče, kteří si pro děti jedou na tábor 14.7. po 14 dnech, prosíme, aby přijeli pokud je to možné během dopoledne. Tábor se nachází na těchto souřadnicích: 
50°24.87221'N, 12°48.49086'E
 
O čase příjezdu dětí jedoucích společně do Prahy budeme předem informovat na webu.

 

Základní informace o táboru

Vedoucí tábora: Lucie Filipová – tel. 739174417, e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Kontakt v průběhu tábora: +420 732 872 182

Adresa: Skautský tábor ATHABASKA, pošta Abertamy, PSČ: 362 35

Cena:

·         3800 Kč – skauti a skautky (3 týdny)

·         3300 Kč – světlušky a vlčata (2 týdny)

 

 

Platby:

·         Bezhotovostně na účet střediska do 31.5. 2019 - JE BEZPODMÍNEČNĚ NUTNÉ VYPLNIT VŠECHNY TŘI POLOŽKY PRO IDENTIFIKACI PLATBY, VČETNĚ ZPRÁVY PRO PŘÍJEMCE! 

2900667109/2010 (Fio Banka)

o    Variabilní symbol: RČ dítěte (v případě sourozenců RČ jednoho z nich – nutná platba dohromady)

o    Zpráva pro příjemce: „Jméno dítěte/dětí“

o    Specifický symbol: 4412

·         Fakturou přes zaměstnavatele

-  Do 10.5. kontaktujte hospodářku střediska a domluvte se s ní – Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. (do kopie e-mailu dejte vedoucí – Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.). V e-mailu uveďte název, adresu a IČO zaměstnavatele, jméno dítěte (dětí) a sumu. Hospodářka Vám e-mailem pošle fakturu pro zaměstnavatele (splatnou nejpozději do 31.5.) Jako variabilní symbol uvede zaměstnavatel číslo faktury.

 

 

Dokumenty:

Zde na webu budou k dispozici veškeré potřebné dokumenty (přihláška na tábor, seznam věcí na tábor, prohlášení o bezinfekčnosti, souhlas rodičů s poskytováním informací o zdravotním stavu).

Obecné informace k táboru: docx

 

Přihláška na tábor: docx
Seznam věcí na tábor: docx
Prohlášení o bezinfekčnosti: docx

Souhlas rodičů pro zdravotníka akce (2 týdny): doc
Souhlas rodičů pro zdravotníka akce (3 týdny): doc

Prosíme, co nejdříve přineste kompletní dokumentaci v eurodeskách na schůzku. Potřeba je přihláška, posudek o zdravotní způsobilosti (poskytuje lékař), kopie kartičky pojišťovny a souhlas s poskytováním informací o zdravotním stavu.

Bezinfekčnost se odevzdává až při odjezdu s řádně vyplněným datem odjezdu.

 

 

 

 

 


Tábor je sponzorován Magistrátem hlavního města Prahy